Heldag på stan

Har varit i stan hela dagen idag, åkte in vid halv ett med Hannah och Simone och gick till donken på en gång, sen kom Hanna. Vi gick lite på stan och shoppade sen "fikade" vi lite, köpte bullar och munkar på ica.
Jag fick med mig ett par skit snygga solbrillor!, en typ tshirt och hårband. Kan visa sen.
Vid halv fyra åkte jag, Hanna och Simone till allians för att kolla på innebandy, möte även upp Cornelia där. Sten sture vann med 4-2! Galet bra. Hoppas de klarar att komma upp till elitserien.
Nu klockan 8 ska jag till Simone för en myskväll med film och onyttigheter. Kan bara gillas!
Det har varit en bra dag idag då jag har träffat mina underbara kompisar tillsammans, vi har inte varit alla vi fyra på jag vet inte hur länge, så det var underbart det! Saknar oss!<3

Här är lite bilder på det jag köpt.

Kommer passa perfekt till ett par jeans short i sommar.
Ska ha den nu i egypten över min nya bikini. Kanon!
129,- H&M


Hur snygga? Älskar dom!
79,- H&M
Sen även ett hårband med en rosett men det blev inge bra bild på den. Ubergulligt var det!
Allt för mig, bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0