Hanna

Hallå,
nu är Mickan den jäveln i varma egypten.. nej jag är inte alls avundsjuk. Vem vill vara där när man kan få vara i regniga Sverige. Vem vill bli brun när det är inne med likbleka vampyrer. Men jag unnar henne det :D Hoppas hon får det kanon.

Jag och Mickan har känt varandra hur länge som helst. Hon var nog en av mina första kompisar i Vattholma när jag flyttade hit. Sen vi var 4 år har vi känt varandra. Vi har varit bästa vänner nästan hela tiden sen dess. Dey är hela 14 år :O Herregud. Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne nu. Hon är en underbar tjej. Jag älskar den bruden <33 Nu kommer 14 bilder på oss och vårt gemensamma liv för våra 14 år. Tyvärr har jag inte bilder från vi var små på datorn.

          

         

       

    

Puss Hanna

www.vartgemensammaliv.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0