GUD VAD GULLIGT!

Kan inte fatta men min morfar har taggit hand om en katt på senaste tiden och vi har alltid trott att det var en hane men icke sa nicke! Det är en hona för hon har fött 5 små söta kattungar!!!!! Tror jag smäller av! hahha Har alltid velat ha kattungar och nu kan man ju säga att jag har fått det! Dom är så himla söta, helt kolsvarta är dom och jätte små! Längtar till de blir lite äldre så man kan hålla i de små liven! Usch va söta man kan va!
Nu gäller det bara att se till att alla överlever och blir friska så man kan sälja eller skänka bort några sen, men minst en ska vi ha! Brorsan och jag vill ha en varsin egentligen men det vill inte mamma. Men de har inte så mkt att säga till om har jag och brorsan bestämt! hihihi

Sen har jag glömt att berätta en sak. Det hör inte alls till ämnet men lite kul så där!
På finlandsbåten hem i fredags så var det lite uppträdanden. Det var nämligen så att en grupp som hette scandinavians hunks uppträde. Höhöh

Super heta verkligen! De dansade och kom ut i sexiga outfits ni vet, kanske lite töntigt så men alltid nått att kolla på! hahah
Men nu var det så att jag inte kunde njuta fullt ut med deras heta uppträdande om man säger så! hahah Eftersom jag var där med mamma och pappa plus att jag var trött och hade mjukis plaggen på! hhaha Men herre min skapare vilka kroppar!
Men det roliga var att jag såg de innan de skulle uppträda men i vanliga kläder då. Jag och päronen satt och spela kort när de gick förbi, det första jag tänker då är "jävlar vilka stekare!" hahah tänkte att det bara såg fånigt ut liksom, gå där och späna sig och super ixat hår, men sen visade det sig att de skulle uppträda! hahah
Ja så så var det, så det gjorde dagen lite bättre än vad den var liksom! hahaha

So long<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har ju endå myrror i brallan?

deee veeet du om!

2010-04-18 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0