Grym kväll!

Måste börja med att säga att Hanna och Emma lyckades jäkligt bra med överraskningen! Tilda anade inget! Alla vi som skulle va med på lasergamet träffades en halvtimma innan och så kom Hanna med Tilda sen med en ögonbinda för ögonen och då när de kommer in började alla att sjunga. Tilda blev lite chockad och det kan jag förstå, hahah.
Lasergamet var dunder! Det var länge sen jag körde och nu var det verkligen super kul! Man sprang runt as rädd och så fort någon hoppa fram skrek man och sköt, kunde bli att man sköt sina egna ibland med (Y) hahah. Mitt lag förlora ganska stort och vi var mest uppe vid vårat "bo" och sköt på de andra när de kom upp, man våga knappt gå ner till deras bas för där stod det jämnt nån och skrämde en att man hoppa till så man nästa sket på sig! hhaha. Men ruskigt kul var det och nästan som ett tränings pass, svettan bara rann! menar allvar när jag säger det med! shit! Efter det gick vi hem till Hanna för tjejmiddag och massa lekar,hihi. Det var också jätte skoj! En välplanerad dag/kväll Hanna och Emma! :D super!
Vid kvart i tolv ungefär drog alla hem och jag stanna kvar hos Hanna. Men kvällen slutade inte där, vi drog ut lite senare och kom hem ganska sent igen. Men en skön uppfriskande promenad hem på morgonen sitter aldrig fel! (Y) haha.

Ja nu måste jag skriva att Marcus Karlsson är bäst! hahah Där skrev jag det men inga kommentarer om han är det också..hahaha neej då, klart han är bäst ;D

bye<3

Fick bli en liten bild, trodde det skulle gå snabbare men nej! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

pusss på dig sötnos<3<3

2010-04-25 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0