Godmorgon, godmorgon!

Klockan är nu 04.30 på morgonen och jag är pigg och glad!...heheh neej inte riktigt, kanske glad förresten men inte pigg! Somnade kanske 1 i natt och har sovit tre timmar, kommer va trött ikväll tror jag ;D hehhe
Man kan verkligen inte sova om man råkar tänka en massa innan, hjärnkontoret vill liksom inte koppla av och som i natt, Jag hade en jävla låt på huvudet och samma textrad på den låten gick i mitt huvud om och om igen! Paparazzi med lady gaga! haha Nu är jag lite trött på den låten..
Vi ska åka hemifrån vid fem och kommer till arlanda vid kvart i 6 ungefär. Flyget går vid 8. Men det positiva i det hela är att jag kommer kunna sola och bada IDAG! Kommer ju komma till Egypten vid 12 ungefär! Kanon!

Nej men nu kanske man ska förbereda det sista innan vi sticker och så får alla som läser min blogg ha det så bra här hemma i sverige så syns vi igen om en vecka! Hej då sverige, Hej Egypten!

Ska också säga att Hanna kommer gäst blogga åt mig nu så bloggen kommer inte va helt död nu när jag är borta. Och om det finns tillgång till data där nere kommer jag nog slänga upp ett inlägg också! Kanon!

Trött tjej kl halv fem på morgonen!


Nu får alla ha det bäst här hemma så ska jag försöka sola och bada lite åt er också! ;D
Sakna mig inte för mkt nu! hihi
Whit love Mickan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0