Egypten 2010!

Nu försöker jag en gång till att ladda upp bilderna från egypten. Ger upp om det inte funkar, men det finns på face nu iaf.


Beachen-Hotelets egna strand



Ja de här två bilderna får det bli!
Det tar ungefär en halvtimme att ladda upp en bild så jag ger upp! haha
Mer kommer sen när min data har bestämt sig att fungera med mig! Den gör inte det alls nu kan jag säga!

Aja har inte blivit så mkt bloggande, har inte haft nån ork. Galet trött de senaste dagarna har jag vart! Knas det! Är hemma idag, Ont i halsen och huvudet och så orkade jag verkligen inte gå upp i morse. Det gick bara inte!
Men nått positivt jag såg är att Joel Kinnaman tydligen ska vara modell för MQ!!! Då kommer man ha nått snyggt att kolla på när man går på stan! hahah
Kl 16 idag ska jag ta min sista gardacil spruta. Men vet inte om det är så bra att ta om man kanske har nått virus i kroppen eller nått. Men strunt samma, ont kommer det gör iaf. Hannah sa att den kommer göra skit ont en bra bit efter också:O palla det!

Nej nu ska jag fixa till lite i rummet om jag orkar annars göra två uppgifter som måste in till skolan. Usch för skolan! galet skoltrött nu!

Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0