At Celsiusskolan!

Sitter nu i Hannas skola, den berömda och populära celsiuskolan ;) höhö
Måste vänta på henne nu ganska länge tror jag, vet inte när hennes lektion slutar. Kanske om en timma? ;) Väldigt omtänktsamt av henne att jag fick låna hennes skoldata iaf. Efter när hon har slutat ska vi till gränby och leta valborgs kläder! Hanna har hittat vad hon ska ha på sig men ska bara hitta om det finns på gränby, fanns inte på stan nämligen, super snyggt var det iaf! men själv har jag ingen anning vad jag ska ha. Men är sugen på midjekjol men nu när det inte ska bli så fint väder vet jag inte, men wtf vädret ska väl inte styra? eller? Nej! Jag tar det! heheh Hoppas jag hittar nått bara;)
En till bra sak eller bra vet jag inte, men jag sitter typ utanför en musiksal.hahaha...det slipper va så tyst iaf. Just nu sjunger de " här är brev från kolonien" med han Cornelis(stavning) vet inte vad låten heter heller för den delen hahaha. jätte vackert sjunger de iaf;)
 
Titta vad jag hitta på Hannas data, jo en skit fin bild på en skit söt tjej! hihi<3
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0